Sunday 20 May 2018

Forex dan z prijmu


Predmet dane rezidentov (FO a PO)
Predmetom dane rezidenta SR (daňovníka s neobmedzenou daňovou povinnosťou) je podľa § 2 písm. f) zákona o dani z príjmov príjem (výnos) plynúci zo zdrojov na území SR a zo zdrojov v zahraničí (tzv. celosvetový príjem).
Podľa článku 7 ods. 1 Zmluvy medzi Československou socialistickou republikou a Spolkovou republikou Nemecka o zamedzení dvojakého zdanenia v odbore daní z príjmu az majetku (verďej 18 18 18 18 18 18. 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 v v v v v v SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR činnosť v Nemecku prostredníctvom stálej prevádzkarne, ktorá je tam umiestnená. Ak podnik vykonáva svoju činnosť týmto spôsobom, môžu sa zisky podniku zdaniť v Nemecku, ale iba v takom rozsahu, v akom ich možno pripočítať tejto stálej prevádzkarni.
Po skončení zdaňovacieho obdobia rezident SR. j. ňňň pr pr dan dan dan dan dan k dan dan dan dan dan dan dan dan SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR SR Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem Nem
Príjmy zo živnosti vykonávanej contra Nemecku daňovník uvedie v VI. oddiele daňového priznania (tabuľka č. 1, riadok č. 2) ak týmto príjmom si môže uplatniť výdavky príslušným spôsobom v zmysle slovenskej daňovej legislatívy (skutočné alebo paušálne výdavky), a na nezávisle na tom, akým spôsobom vykazoval výdavky k týmto príjmom v Nemecku . V prípade, akšový výdavní výdavní výdavky 40% z dosiahnutých príjmov (maximálne však vo výške 5040 eur), zároveň k týmto paušálnym výdavkom pripočíta aj preukázateľne zaplatené povinné poistné v Nemecku resp. v SR.
Ak mohli byť predmetné príjmy zdanené contra Nemecku (v zmysle článku 7 zmluvy), rezident SR vyjme tieto príjmy v článkom 23 zmluvy a § 45 ods. 1 zákona o dani z príjmov) a bez ohľadu na ich efektívne zdanenie v Nemecku.

Forex dinamarquês | Ako zdaniť príjmy z Forexu II.
Forex dinamarquês | Ako zdaniť príjmy z Forexu II.
Príjmy z Forexu | Čo s tým?
V druhej časti našeho seriálu na tému forex a dane, resp. ako zdaniť príjmy z forexu sme sa rozhodli dotázať na konkrétne prípady daňového poradcu a účtovníka. Ako presne znel náš dotaz spolu s odpoveďami si môžete prečítať tu:
Ďakujem za zodpovedanie môjho dotazu. & # 8220;
No entanto, o seu nome de utilizador deve ser o seguinte:
Som fyzická osoba (FO) & # 8211; Nepodnikateľ.
a) fyzická osoba nepodnikateľ (ako bočný / príležitostný príjem)
Odpoveď: Ak sa rozhodnete obchodovať ako nepodnikateľ, Váš príjem je z daňového hľadiska posudzovaný ako & # 8222; ostatný príjem & # 8220 ;. Presnejšie ide o príjmy z derivátových operácií (podľa § 8 ods. 1 písm. K zákona o dani z príjmov). Pre výpočet základu dane k takémuto príjmu môžete uplatniť výdavky maximálne výšky príjmov (podľa § 8 ods. 2 tohto zákona). Takýmito výdavkami sú rôzne poplatky a iné platby, ktoré priamo súvisia s derivátovými operáciami a ich vysporiadaním. Maximálna výška ich uplatnenia je však len do výšky príjmu, teda nikdy nedosiahnete stratu (z daňového hľadiska).
Pri tejto forme obchodovania treba brať do úvahy aj fakt, že na základe podaného daňového priznania Vás bude následne kontaktovať aj Vaša zdravotná poisťovňa. Teda príjem nepodnikateľa je zdanený daňou z príjmu naviac zaťažený odvodom do zdravotnej poisťovne.
Som podnikateľ | SZČO | firma & # 8211; s. r.o.
b) živnostník (FO) + c) právnická osoba napr. s. r.o.
Odpoveď: V prípade podnikateľa, či už ide o fyzickú alebo právnickú osobu, tu je možnosť širšieho uplatnenia daňových výdavkov vzhľadom k tomu, že aj tento príjem sa zaradí do príjmu z podnikania. Tieto výdavky sa potom posudzujú podľa § 19 ods. 2 písm. o zákona o dani z príjmov. Tu ale opäť platí maximálna výška uplatnenia takýchto výdavkov len dos výšky dosiahnutého príjmu, t. j. strata sa nedá použíť na zníženie daňového základu, tá tu prakticky neexistuje (z daňového hľadiska).
A čo výnimky & # 8211; existujú nejaké?
Odpoveď: Aj tie existujú. Väčšine obchodníkov sa však pravdepodobne vyhnú.
Výnimka platí len pre zabezpečovacie deriváty (tu sa vstupná cena určuje v zmysle § 25a zákona o dani z príjmov) alebo pre obchodníkov s cennými papiermi, ktorí sú posudzovaní podľa osobitného predpisu. Príjmy z forexu sem teda nepatria.
Upozornenie: Autori vyššie uvedených odpovedí ako aj prevádzkovateľ stránok aosbratislava. sk nepreberájú zodpovednosť za správnosť a komplexnosť odpovedí, keďže poskytnuté informácie o probléme sú obmedzené formuláciou otázky.
Veríme, že Vám vyššie uvedené informácie pomohli k lepšej orientácií v téme ako zdaniť príjmy z forexu. Ak si chcete byť 100% istí, že Vaše dane sú v poriadku, je namieste kontaktovať certifikovaného daňového poradcu.
Páčil sa Vám tento článok?
Podcasts on Facebooku, Google+ Alojarse zuškajte okamžitu 5% ZĽAVU z ceny všetkých našich služieb a produktov.
Zároveň dávame do pozornosti možnosť testovať prvých 30 dias atrás AOS Bratislava Premium úplne ZDARMA!

Forex dinamarquês | Ako zdaniť príjmy z Forexu I.
Forex dinamarquês | Ako zdaniť príjmy z Forexu I.
Forex dinamarquês | Čo s tým?
Ako zdaniť príjmy z Forexu? Jedna z najčastejších otázok, ktoré od Vás dostávame na našich seminároch, či osobných konzultáciach. Ď n n ď ď ň ň ň ň ň ň ň ň T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T T,,,,,,,,,,,,,,, orient orient orient orient Možnosťou je samozrejme aj kontaktovať priamo finančné riaditeľstvo SR, kde Vám rovnako kvalifikovane odpovedia.
Na tématiku forex um dinamarquês je toho uverejneného online rovnako dosť. Tt t z z V V V V V z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z zastýiumium V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V
Som fyzická osoba (FO) & # 8211; Nepodnikateľ.
Dotaz od čitateľa poradne týždenníku Na tému ako zdaniť príjem z FX tradingu & # 8211; odpoveď od daňového poradcu kvalifikovaná pre fyzicku odobu (FO) nepodnikateľa. V skratke, v tomto prípade platí, že príjmy z takto vykonávanej činnosti (derivátových operácií) sa zaraďujú medzi ostatné príjmy podľa § 8 odstavec1 písmeno k) zákona o dani z príjmov v znení neskorších predpisov. O que é isto? Star e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e ne ne 2016 2016 2016 2016 2016 2016 2016 2016 2016 2016 2016 2016 90 2016 sum 90 90 90 90 90 90 90 90 zaplatiť daň. Takýto prípad je však velice ojedinelý, preto si určite prečítajte celý článok na tejto stránke k podrobnej odpovedi od príslušného daňového poradcu.
Som poberateľom starobného dôchodku.
Praľším prípadom v téme forex a dane, s ktorým sa aj my strávame pomerne často je príklad tradera & # 8211; poberateľa predčasného starobného dôchodku, alebo starobného dôchodku, ktorý privyrába obchodovaním mien na trhu forex. Otázka bola tentokrát položená všeobecnejšie, ale v princípe sumarizujeme à najdôležitejšie:
Dôchodca sa privyrábaním obchodovaním na FX trhu nepripraví o svoj starobný dôchodok. Článek 8 Článek 18 Koměřízení výkonávané činnosti (derivátových operácií) sa zaraďujú medzi ostatné príjmy podľa § 8 odstavec1 písmeno k) zážona o dani z príjmov v znení neskorších predpisov. Dôležité! Ke pže poberanie dôchodku je podľa autora príjmom od dane oslobodeným, platí, že ak príjmy z derivátových operácií dôchodcu za rok 2016 nepresiahnu sumu 1 901,67 eur, obchodník & # 8211; dôchodca nie je povinný podať daňové priznanie, a teda ani zaplatiť daň Dopĺňame a opravujeme autora článku & # 8211; prečítajte si ho celý tu & # 8211; nejedná sa o & # 8222; CFC & # 8220; ale o & # 8222; CFD & # 8220; kontrakty s ktorými vo svojej odpovedi pracuje.
Autori vyššie uvedených odpovedí ako aj stránky aosbratislava. sk nepreberájú zodpovednosť za správnosť a komplexnosť odpovedí, keďže poskytnuté informácie o probléme sú obmedzené formuláciou otázky.
Veríme, že Vám vyššie uvedené informácie pomohli k lepšej orientácií v téme forex a dinamarquês. Ak si chcete byť 100% istí, že Vaše dane sú v poriadku, je namieste kontaktovať certifikovaného daňového poradcu. V ďaľšom článku prinesieme prehľad ďalších prípadov obchodníkov na FX trhu, ktorými je fyzická osoba (FO) & # 8211; živnostník (SZČO) a právnická osoba (PO) & # 8211; napr. s. r.o .. Náš dotaz sme zadali renomovanému daňovému centru poradcov.
Páčil sa Vám tento článok?
Podcasts on Facebooku, Google+ Alojarse zuškajte okamžitu 5% ZĽAVU z ceny všetkých našich služieb a produktov.
Zároveň dávame do pozornosti možnosť testovať prvých 30 dias atrás AOS Bratislava Premium úplne ZDARMA!

Forex dan z prijmu
Dufam ze najde neikto kto mi poradi.
(Pouzivam corretor tradersway uma alavancagem 1:50 az 1: 1000, obchody trvaju menej ako 24 hodin.)
Moji prijmy presiahly minimalnu mzdu a myslim si ze de som mal zaplatit dane.
Re: forex um dinamarquês.
Rado Príspevky: 1843 Registrado: Sob 10 03, 2009 10:54.
Re: forex um dinamarquês.
Re: forex um dinamarquês.
Hledej & quot; daň z kapitálových zisků / výnosů & quot ;.
V Česku platí, že kapitálové výnosy se zdaňují jednotnou sazbou 15 procent. Na Slovensku to budete mít jinak.
Re: forex um dinamarquês.
“Os grandes mercados nascem do pessimismo, crescem no ceticismo, amadurecem no otimismo e morrem de euforia”. Templeton.
"tenha medo quando os outros são gananciosos, e seja ganancioso quando os outros estão com medo", Buffett
Re: forex um dinamarquês.
Re: forex um dinamarquês.
Re: forex um dinamarquês.
Porozumiet znamená zvyknúť si.
Láska nad zlato, myšlienka nad majetok.
Re: forex um dinamarquês.
Re: forex um dinamarquês.
Porozumiet znamená zvyknúť si.
Láska nad zlato, myšlienka nad majetok.
Re: forex um dinamarquês.
Re: forex um dinamarquês.
no ja por som urcite argumentoval tak ze zisku z investicie prichadza az momentom vyberu penazi od brokera, takze zdanoval by som az zdanovacom obdobi, v ktorom por som vyberal.
Re: forex um dinamarquês.
Rado Príspevky: 1843 Registrado: Sob 10 03, 2009 10:54.
Re: forex um dinamarquês.
Re: forex um dinamarquês.
Porozumiet znamená zvyknúť si.
Láska nad zlato, myšlienka nad majetok.
Re: forex um dinamarquês.
Rado Príspevky: 1843 Registrado: Sob 10 03, 2009 10:54.
Re: forex um dinamarquês.
Bolo por para vlastne para iste, ako ked vyberiem peniaze z akehokolvek ineho podieloveho fondu. Rozdiel por bol len tom, ze ten podielovy por som si spravoval sam a vyuzival vsetky vyhody podielovych fondov napr. nezdanovanie priebezneho zisku, ktory mi orgulho do fondu po predaji nejakych akcii.
Len em tempo real ohlasene obchody maju nejaku vypovedaciu hodnotu.
Korekcie boli, korekcie budu e kym roztraseni investori existovat budu.
Re: forex um dinamarquês.
Rado Príspevky: 1843 Registrado: Sob 10 03, 2009 10:54.
Re: forex um dinamarquês.
Ak a urobim u brokera, são dez 30% de desconto, zaplatit zdravotne odvody a ostane mi 20% zisk, o ktory mozem navysit poziciu pri dalsom nakupe pri poklese SPY o 10%.
Ak a urobim ako podielovy fond, tak pokial tento zisk nevyberiem na svoj sukromny ucet, tak nic nedanim, nic "nezdravotnim", ale cerca de 30% de desconto em navysit poziciu pri dalsom nakupé pri poklese SPY o 10%.
Para je vyhoda podieloveho fondu oproti mne.
Len em tempo real ohlasene obchody maju nejaku vypovedaciu hodnotu.
Korekcie boli, korekcie budu e kym roztraseni investori existovat budu.
Re: forex um dinamarquês.
V CR sa para celkombezne pouziva, teste lebo oni maju danovy (neplatis dan z kapitalovych vynosov).
Re: forex um dinamarquês.
Rado Príspevky: 1843 Registrado: Sob 10 03, 2009 10:54.
Re: forex um dinamarquês.
Re: forex um dinamarquês.
Re: forex um dinamarquês.
Re: forex um dinamarquês.
Rado Príspevky: 1843 Registrado: Sob 10 03, 2009 10:54.
Re: forex um dinamarquês.
zisk je to co mas vo vypise z metatraderu za cely rok. je para za touto kolonkou v uvodzoukach. & quot; P / L fechado: & quot;
ziskove obchody - stratove obchody - poplatki = tvoj zisk alebo tvoja strata. Nezalezi ci si peniaze poslal od svojhoo brokera n svoj ucet v banke.
na moema forex obchodovat bud ako:
1. Fyzicka osoba.
2. Pravnicka osoba.
precitajte si toto:
neplati sa z toho dan, ale len 14% de odvody do zdravotnej poistovne.
ak para robis ako Pravnicka osoba ako sro. tak je tam dan 23%
Re: forex um dinamarquês.
Ž to tu tu tu tu bolo bolo bolo bolo bolo bolo bolo bolo bolo bolo vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. V zmenárni nenakupuješ na margem, neriešiš úročenie jednej meny voči druhej = derivátový obchod. Fyzická výmena por tam bola samozrejmosťou.
Re: forex um dinamarquês.
Re: forex um dinamarquês.
Ak por som mal počas rok vytvorený zisk spôsobom, ktorý popisuješ a mal zároveň na účte akcie, ktoré sú v nerealizovanej strate, ktorá mi z pohľadu daní nepomôže, tak ich predajom v strate sa vyhnem vytvoreniu zisku realizovaním straty. Ich spätným nákupom v podstate za rovnakú cenu som nič nestratil. (ak nerátam poplatky) áá má má má str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str str Ušetril som však 19% na dani z príjmov, čo mi z pohľadu celkového kapitálu stratu trochu koriguje a stále vlastním akcie.
V Amerike to takto urobiť nemôžeš. É nevar však, že de toto bolo na Slovensku ošetrené. Ak ubehne medzi predajom a spätným nákupom pár dní (na v. Vianoce, Nový rok), tak mi účelovosť predaja ťažko niekto dokáže.
Rado Príspevky: 1843 Registrado: Sob 10 03, 2009 10:54.
Re: forex um dinamarquês.
Ja v tomto s Petrom Cmorejom nesúhlasím. Petra si vážim a toto je prvá a jediná vec s ktorou s ním nesúhlasím.
Paradoxne o zdanovaní tu mái oficiálne články Cmorejová, čo predpokladám, že je mama Petra Cmoreja.
Každý vytvorený zisk je zisk a ten sa zdanuje podla výpisu od brokera vždy za predgádzajúci kalendárny rok.
Je úplne jedno, či si ten zisk necháte na účte, alebo ho vyberiete. Je para vagar um corretor je len sprostredkovatel, alebo marketmaker. na tom nezáleží. je to de facto ako mať účet v banke. Ked vám v banke pripíšu úroky, tie sa uná zdania zrážkovou daňou a nikoho nezaujíma, či niečo z účtu vyberáte, alebo nie. Aj v našej banke môžete mať investičný účet, obchodovať na ňom a banka vám sama môže robiť brokera. V tom prípade sa zo zisku máte povinnosť zdaniť vy.
Um znova. nikoho nezaujíma, è zisk z účtu vyberáte, alebo nie. Zisk je u nás len jeden. Češi alebo Amči majú pre svojích občanov nejaké výnimky, že pokial akciu určitú dobu nepredáte, tak sa zisk nemusí zdaniť, alebo sa daní inou sadzbou. Ale pre nás nič také neplatí. As minhas pmešší naších zákonov povinní sa zdaňovať z celosvetových príjmov.
A u bežného občana sa z toho platí po novom i odvod (14%).
Napríklad amíci vám rovno na účte zdania dividendy (15% sadzbou), ale daň zo zisku nechajú podla zmluvy o zamedzení dvojitého zdanenia na Vás. A jeěplne rovnaká situácia a kate nechá na Vás naša banka, alebo náš broker.
“Os grandes mercados nascem do pessimismo, crescem no ceticismo, amadurecem no otimismo e morrem de euforia”. Templeton.
"tenha medo quando os outros são gananciosos, e seja ganancioso quando os outros estão com medo", Buffett
Re: forex um dinamarquês.
Re: forex um dinamarquês.
Re: forex um dinamarquês.
Rado Príspevky: 1843 Registrado: Sob 10 03, 2009 10:54.
Re: forex um dinamarquês.
Re: forex um dinamarquês.
Re: forex um dinamarquês.
Re: forex um dinamarquês.
Drtiva vacsina, você não é capaz de zelar por zisk z obchodovania s cennymi papiermi para robime tak, ako para pise Dana, malabarista alebo Rado. Taka je danova prax a proti nej sa mozu postavit len ​​financie silne skupiny, ktore maju timy pravnikov. A aj tak mozu dopadnut ako Larry Williams, ktory uveril podobnym spekulaciam um nakoniec niekolko rokov musel byvat mimo uzemia EUA, aby sa vyhol vazeniu, kym sa vyriesil jeho pravny spor s EUA-danovymi uradmi.
Len em tempo real ohlasene obchody maju nejaku vypovedaciu hodnotu.
Korekcie boli, korekcie budu e kym roztraseni investori existovat budu.
Re: forex um dinamarquês.
Rado Príspevky: 1843 Registrado: Sob 10 03, 2009 10:54.
Re: forex um dinamarquês.
Príjem z predaja viacerých nehnuteľností:
Ň dan dos dos dos dos dos dos dos dos dos dos dos dos dos dos dos dos dos dos dos str dos str dos str isk str isk str isk str isk str isk str isk str isk str isk str isk str isk str isk str isk str isk str isk str isk str strisk str str striskisk str str dos str dos dos dos dos dos dos dos dos dos dos str str str str str str str str str str str str str str str str str striskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskiskisk isk To znamená, že prípadná strata z predaja jednej nehnuteľnosti sa môže kompenzovať so ziskom z predaja druhej nehnuteľnosti v rámci zdaňovacieho obdobia, pokiaľ príjmy za predaj nehnuteľností v úhrne prevyšujú úhrn daňových výdavkov na všetky nehnuteľnosti.

Forex um dinamarquês.
luebchenko.
zisk alebo stratu? - vlastne co sa pytam, vsak podla statistiky vyse 95% obchodnikov na forex maju stratu.
Vychádzam však z predpokladu, že to nerobíš na živnosť / a že a nezakladá titul na vznik živnosti - to teraz neviem narýchlo posúdiť /.
Takéto príjmy vznikajú ľuďom / ale aj straty / bez põrreby obchodovania na forexe.
aj ja som obchodoval.
Akurat ze neobchodujes tisice ale stotisice denne. predpokladam, ze robis eur / usd.
DPH si ani netusim ako por sa tam dala zakomponovat.
Ale neviem e predstavit co povies kontrole, façam zaklade ktoreho predmetu podnikania uskutocnujes danu cinnost. A uz vobec si neviem predstavit, a pochopia a uznaju ti to.
Nenhum moznoze sa da najst nejaka diera. Ak je, chcem o nej vediet aj ja.
Obchodovat na forexe sa da aj be z zivnostaku a bez podniku, napr. popri zamestnani, para nie je predmet zivnosti. Um robi para ludia aj na Slovensku.
Ak a bude mat vyznam chcem para neskor robit ako s. r.o. Ousam tam myslim treba urobit fintu ze si a nedat ako hlavnu cinnost (resp. vobec si to nedat ako cinnost) a robit s tym ako nakladanie s majetkom.
Forexove obchody spadaju pod derivaty. Cize ak obchodujes ako FO tak para zdanujes podla §8 pism k. Pocul som taky na zor ze zdanujes vsetky ziskove obchody bez ohladu na stratove. Cize a si mesmo ziskovych obchodov za 1000 usd a stratovych 1500 usd tak si v strate 500 usd ale aj tak musis tych 1000 zdanit. Ja viem je na na hlavu ale vraj je to tak a mam z toho trosku aj zmatok. Vstci brookery maju povinnost posielat reporty z uctov na prislusne organy. Saxo ale na posiela len pociatocny stav uctu um koncovy stav uctu um mapu obchodov neposiela. Dokazne bremeno preukazania nadobudnutia prijmu je ale na danovnikovy takze tu mapu na pri kontrole nakoniec ukazete sami.
Ak sa tomu niekto rozumie tak by to tu mohol trosku ozrejmit lebo mam v tom gulas a zaroven strach ze mi orgulho dodanenie aj ked som vlstne v strate. Dik moc.

No comments:

Post a Comment